Welcome To Cik Puan Muda In Da Houzzzze!

blog ini dinamakan Mr.2nd Diary sebab ianya disediakan bagi tujuan Putri nak meluahkan perasaan atau menitipkan apa2 yang pernah & sedang Putri baca. So pada sesiapa yang tengok blog ini, dipersilakan untuk komen & pada sesiapa yg tiada blog, boleh komen tapi sign nama anda sebagai anonymous oke? So sesiapa yg terasa ati dengan intipati yang ditulis dlm blog Putri ni,mohon maaf & diminta JANGAN TGK BLOG AKU KALO XSUKA! lagi satu, kalau nak saya jenguk blog kalian, sila tinggalkan link blog, saya xlayan kalau sekadar ajak tapi x tinggalkan ape2..sekian dr pihak atasan Cik Puan Muda in da houzzzzzee....tQ

Monday 12 November 2012

Redha

aku terhiris,
aku terluka,
namun jurang makin dalam..
menitipkan rasa benci.

benci vs sayang.
apa ertinya sayang jika benci dicari,
apa maknanya benci jika masih sayang..

namun,
bukan redha manusia yang aku cari..
tapi  cinta dan redha Tuhan Sekalian Alam yang ku dambakan..

siapa engkau?
hanya manusia.
bertopengkan hati nurani.
mencari kesempurnaan hakiki.
sedangkan yang sempurna itu hanya DIA..

Allahuakbar!
Aku kuat.
Punya minda yang jauh.
Takkan terpesong dengan pemikiran luar muda.
yang hanya inginkan kasih sayang,
yang dambakan keseronokan,
namun tidak pernah menghayati isinya..

kasihan..
Moga ALLAH redha. .
InsyaALLAH...
TabarakALLAH...


No comments: