Welcome To Cik Puan Muda In Da Houzzzze!

blog ini dinamakan Mr.2nd Diary sebab ianya disediakan bagi tujuan Putri nak meluahkan perasaan atau menitipkan apa2 yang pernah & sedang Putri baca. So pada sesiapa yang tengok blog ini, dipersilakan untuk komen & pada sesiapa yg tiada blog, boleh komen tapi sign nama anda sebagai anonymous oke? So sesiapa yg terasa ati dengan intipati yang ditulis dlm blog Putri ni,mohon maaf & diminta JANGAN TGK BLOG AKU KALO XSUKA! lagi satu, kalau nak saya jenguk blog kalian, sila tinggalkan link blog, saya xlayan kalau sekadar ajak tapi x tinggalkan ape2..sekian dr pihak atasan Cik Puan Muda in da houzzzzzee....tQ

Tuesday 20 November 2012

Busy_Bizi_Sibuk

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh semua!

Today? not feeling very well.... Too much assignment to be submitted.... Semalam aje 8jam ke kelas...sangat penat sampai nak buat assignment pun tak larat..alih-alih seusai solat isyak tadi, aku sujud then tertido sambil sujud...sangat buruklah perangainya...tapi dek terlalu letih dan penat, itulah jadinya..dah lah kurang tido...then aku terbangun sebab rasa sakit kat lutut and bahagian belakang...aku bangun jer terus kejang dua-dua kaki....haaaa...aku dah lama tak kejang dan bila ianya terjadi semula, aku rasa perit sangat sampai gigit kain telekung sebab nak bagi oke balik kaki tu bukan senang...rasa nak menangis dan menjerit jer.. bila agak-agak dah oke, aku tertido sambil berpakaian telekung dari sujud tadi... HAHAHA! sangat indah..kalau orang luar tengok mesti macam ingat dah mati...mana taknya, dah la tido Qiam...pastu tegak jer.. hahaha..letih punya pasal aku tak heran dah........... ^_~

Aku peliklah, kenapa matematik ni susah sangat nak lekat kat dalam otak aku... bangun tadi, bancuh kopi, konon-konon nak buat assignment matematik...buat soalan jelah...jawapannya takde sebab aku tak reti... hurm....kenapa dan kenapa??? sudahnya selepas dekat 2jam aku ngadap benda yang aku tak reti,aku cuba banyak kali tak dapat, aku tutup buku, ambik kertas test pad, write down draft result untuk experiment soil esok....al-Maklumlah, subjek ni subjek repeat, so dah ada la kelengkapannya macam lab manual semua..lab manual pulak kekal tak berubah-ubah setiap semester... so then, aku salin yang tu jer..dah siap salin, update blog ni kejap...rindu rasanya....

emmm dah la...cukup-cukup-sudah! hehehe...
bosanlah sorang-sorang..
serius....
but after this entry, nak sambung balik buat mathematics...
mana tau dapat jawapan.. ye dop??? =)

selamat malam guys and girls..
semoga lena mu mendapat perlindungan dari Allah S.W.T.
jaga iman, jaga pertuturan, bataskan sempadan persengketaan..
insyaAllah, semoga Allah redha dengan apa yang kita lakukan untuk diri kita, masyarakat dan seluruh isi alam....
Assalamualaikum.. (',)




p/s: doakan aku dapat buat test rabu nih (21/11/2012), presentation I-Project rabu nih jugak (21/11/2012) dan juga presentation instrument jumaat nih (23/11/2012)... Rindu awok. Sangat-sangat. Hurm....

No comments: