Welcome To Cik Puan Muda In Da Houzzzze!

blog ini dinamakan Mr.2nd Diary sebab ianya disediakan bagi tujuan Putri nak meluahkan perasaan atau menitipkan apa2 yang pernah & sedang Putri baca. So pada sesiapa yang tengok blog ini, dipersilakan untuk komen & pada sesiapa yg tiada blog, boleh komen tapi sign nama anda sebagai anonymous oke? So sesiapa yg terasa ati dengan intipati yang ditulis dlm blog Putri ni,mohon maaf & diminta JANGAN TGK BLOG AKU KALO XSUKA! lagi satu, kalau nak saya jenguk blog kalian, sila tinggalkan link blog, saya xlayan kalau sekadar ajak tapi x tinggalkan ape2..sekian dr pihak atasan Cik Puan Muda in da houzzzzzee....tQ

Friday 4 November 2011

Gembira + Bengang

Assalamualaikum Mr. 2nd Diaries, readers stalkers sekalian..

Lesen
Oke, semalam merupakan hari bersejarah bagi aku bila aku telah lulus dalam ujian jpj untuk kereta. masyuk tak? *eleh lesen jer pun. ingatkan apa benda la tadi*....hei-hei, at least aku berusaha. at least aku cuba dapatkan lesen even umur pun dah meningkat. kau apa tau? tau nak mengeji jer. hahaha. Tapi aku seronok bila ayah pertama kali bila aku call bagitau benda happy, suara dia ceria sangat. yer, aku sedar. ayah memang harap sangat aku dapat lesen. sebab nak harapkan adik, adik jauh. so aku selalu ada kat rumah kalau time orang lain takde kat umah. memang aku niat macam tu pun. taknak ayah penat nak anta budak-budak lagi. ayah seharusnya berehat setelah berpuluh-puluh tahun membina family. *sob sob sob..esok nak balik dah.*



p/s1: aku penat nak berkawan dengan orang yang tak pernah ikhlas berkawan dengan aku. sakit ati der bila dibuang-buang masa kau senang. kau datang kat aku masa kau susah aku pijak-pijak kau. sedih tau!

p/s2: oke. harus untuk tido. esok test jpj untuk motor plak. wish me luck oke! 

No comments: