Welcome To Cik Puan Muda In Da Houzzzze!

blog ini dinamakan Mr.2nd Diary sebab ianya disediakan bagi tujuan Putri nak meluahkan perasaan atau menitipkan apa2 yang pernah & sedang Putri baca. So pada sesiapa yang tengok blog ini, dipersilakan untuk komen & pada sesiapa yg tiada blog, boleh komen tapi sign nama anda sebagai anonymous oke? So sesiapa yg terasa ati dengan intipati yang ditulis dlm blog Putri ni,mohon maaf & diminta JANGAN TGK BLOG AKU KALO XSUKA! lagi satu, kalau nak saya jenguk blog kalian, sila tinggalkan link blog, saya xlayan kalau sekadar ajak tapi x tinggalkan ape2..sekian dr pihak atasan Cik Puan Muda in da houzzzzzee....tQ

Thursday 12 May 2011

Day 4: 10 things you want to say to one person

Assalamualaikum.. hey2 PERSON! i have 10 things that i want to say to you! Lets Scroll bebeh! hehehee ^_^

1. Awak Busuk.
- yes. awak busuk. Bubuh la banyak mana perfume kat badan, sapulah berapa kepal lapisan untuk deodoran, awak tetap busuk bagi saya. hahaha.

2. Awak Comel.
- walaupun awak selalu perasan yang awak comel, tapi cam biasa saya akan katakan "unta padang pasir pun lagi hensem dari awak"..hahahaa

3. Awak Berwawasan.
- ye. camne awak matang sekalipun, awak tetap berwawasan. walaupun awak tau kak zura tetap setia menunggu awak. ngeh3

4. Awak Peneman saya di kala saya happy atau sedih.
- yes. that word i really meant it. awak terbaik, sahabat terbaik penah saya ada. satu-satunya peneman dikala tangisan saya tak dapat dibendung lagi.

5. Awak insan yang takkan saya lupakan sampai bila2.
- InsyaAllah. Kalau saya lupa, awak debik je saya. Hehehe..

6. Awak Pak Lawak Saya.
- kalau suruh awak pegi masuk audition Maharaja Lawak, dah sure2 awak layak & dah sure2 awak paling banyak undi sebab? saya adik awak. ngeh3

7. Awak Jejaka yang saya Rasa Paling Kemas.
- macam taste saya jugak, saya suka lelaki yang kemas. Awak adalah ciri2nya. 

8. Awak, saya penah sekejap TERsuka kat Awak.
- jangan MARAH! sebab nak wat camane. dah terminat. tapi awal2 awak dah mention awak dah de somebody. So saya avoid perasaan tu sebab saya hanya sayang awak sebagai abang je. Really, as my true brother. ^_^

9. Awak, bila nak dating ngan saya?
- Entah. lame bebenor nak nunggu masa free awak tu. Sok nak keje plak. haiyaa!!

10- Awak The BEST. Eh jap, THE BEST EVER brother i ever had!
- akui lah sebab awak adalah salah satu wayar dalam badan ni yang berfungsi untuk memberi nyawa pada saya.. 

So nak kenal sape dia? He is my step-brother (abg angkat) named Musa Faizah

2 comments:

Asma Wana said...

wow abg dia............bulatnyeeeee

Princess Novella said...

eh biasalah...like sister like brother..wakakaa..