Welcome To Cik Puan Muda In Da Houzzzze!

blog ini dinamakan Mr.2nd Diary sebab ianya disediakan bagi tujuan Putri nak meluahkan perasaan atau menitipkan apa2 yang pernah & sedang Putri baca. So pada sesiapa yang tengok blog ini, dipersilakan untuk komen & pada sesiapa yg tiada blog, boleh komen tapi sign nama anda sebagai anonymous oke? So sesiapa yg terasa ati dengan intipati yang ditulis dlm blog Putri ni,mohon maaf & diminta JANGAN TGK BLOG AKU KALO XSUKA! lagi satu, kalau nak saya jenguk blog kalian, sila tinggalkan link blog, saya xlayan kalau sekadar ajak tapi x tinggalkan ape2..sekian dr pihak atasan Cik Puan Muda in da houzzzzzee....tQ

Thursday 5 May 2011

Tamatlah Sudah....

Assalamualaikum...Hye Mr.2nd Diaries! btw, nak bagitau yang today was my last day at perlis! jumpa perlis lagi 4bulan...insyaAllah kalau umur panjang la..hehehe.. tapi sedih! sebab berakhirnya kat sini mencapai mood yang tak berapa nak elok...perut sakit..duit takde..jawab exam tadi pun tah hape2..ape nak jadi la ngan aku ni.... aku rasa pointer macam tak chantek je semester ni..seriously...rasa macam tertekan sangat...=(

btw, now aku kat kfc sementara tunggu bus jam 9.30mlm ni...doakan aku selamat sampai kat kajang ye. rindu heart2 dirumah.. a lot..
muka takleh blah..selenge jer..hahaha..kat kfc ni...kfc,bapak aku yang punya..hahahaa

2 comments:

Asma Wana said...

ape perasaan ko bla dh blik?????nmpak cm makin sengal @ makin poyo????hahahahaha

Princess Novella said...

xla.....aku rs bahagia..hahaha