Welcome To Cik Puan Muda In Da Houzzzze!

blog ini dinamakan Mr.2nd Diary sebab ianya disediakan bagi tujuan Putri nak meluahkan perasaan atau menitipkan apa2 yang pernah & sedang Putri baca. So pada sesiapa yang tengok blog ini, dipersilakan untuk komen & pada sesiapa yg tiada blog, boleh komen tapi sign nama anda sebagai anonymous oke? So sesiapa yg terasa ati dengan intipati yang ditulis dlm blog Putri ni,mohon maaf & diminta JANGAN TGK BLOG AKU KALO XSUKA! lagi satu, kalau nak saya jenguk blog kalian, sila tinggalkan link blog, saya xlayan kalau sekadar ajak tapi x tinggalkan ape2..sekian dr pihak atasan Cik Puan Muda in da houzzzzzee....tQ

Tuesday 3 May 2011

Tangga2 ke pintu Bahagia..


Mana silapnya arah yang aku jejaki 
Yang ku temu hanya pintu sepi 
Dalam keriuhan ku rasakan kekosongan 
Jiwaku dahaga kasih sayang

Masih tak bertemu yang kucari dulu 
Hati masih berlabuh 
Dalam langkah perjalanan terkeliru 
Hilangnya arah tuju

Sungguh lama terpisah pandangan 
Sejak detik akhir pertemuan 
Jauh meninggalkan dirimu dan diriku 
Terpisah bersama waktu

Sejauh mana sekalipun aku berlari 
Ingatan padamu menghantui 
Aku tak mengerti dan tidak ku mampu lagi 
Menahan gelora hati ini

Ingin ku kembali ke jalan yang dulu 
Aku rindu padamu 
Moga dibukakan semua pintu-pintu 
Untuk ku bersamamu

Ingin aku mendaki semula 
Tangga-tangga ke pintu bahagia 
Mencari cahaya cinta yang sebenarnya 
Antara aku dan dia

No comments: