Welcome To Cik Puan Muda In Da Houzzzze!

blog ini dinamakan Mr.2nd Diary sebab ianya disediakan bagi tujuan Putri nak meluahkan perasaan atau menitipkan apa2 yang pernah & sedang Putri baca. So pada sesiapa yang tengok blog ini, dipersilakan untuk komen & pada sesiapa yg tiada blog, boleh komen tapi sign nama anda sebagai anonymous oke? So sesiapa yg terasa ati dengan intipati yang ditulis dlm blog Putri ni,mohon maaf & diminta JANGAN TGK BLOG AKU KALO XSUKA! lagi satu, kalau nak saya jenguk blog kalian, sila tinggalkan link blog, saya xlayan kalau sekadar ajak tapi x tinggalkan ape2..sekian dr pihak atasan Cik Puan Muda in da houzzzzzee....tQ

Wednesday 18 May 2011

Day 6 - 10 items you can't live without.

Assalamualaikum.. banyak hari dah terlepas. takdan nak update blog ni. so tadi buat sajak. now kita continue dengan 10 items you can't live without.. oke what kind of items that i can't live without? lets scroll bebeh!


1- HANDPHONE
yes,this is my phone and only available for maxis no.. penting wo.. wa kan pengusaha syarikat kambing..kambing-kambing pun nak gayut ngan tuan dia jugak...ngeh3
2- WALLET
banyak bende nak letak woo...lesen, ic, DUIT if ade la..hehehehe
3 - SMALL NOTE BOOK & PEN
untuk catatkan benda ape nak beli supaya tak lari dari tujuan keluar. bijak tak saya? oke tak berapa. ngee~~
4- TUDUNG
haruslah! menutup aurat itu wajib dalam islam.
5- SUNGLASS & SOLUTION FOR CONTACT LENS
penting untuk elak dari cahaya terlalu panas dan mata yang terlalu kering..

6- PIN TUDUNG EXTRA
pegi mana-mana mesti tercicir satu dua brooch..so yang extra boleh digunakan!
7- LAPPY dan BROADBAND CELCOM
harus untuk mengisi masa lapang..
8- AIR MINERAL
harus sebab air mineral mempunyai banyak zat pengembalian tenaga!
9- CINCIN PUSAKA
cincin ni kalau hilang, mau aku menangis sepuas-puasnya.. cincin ni jugak ramai terpedaya ingat aku dah nikah.. hahaha
10- CERMIN MATA
harus sebab takde dia, aku buta untuk sementara!

p/s : last but not least, benda-benda di atas adalah amat penting bagiku.. kalau tidak, macam nyawa boleh melayang wo!

No comments: